“Tak Pernah Berubah..”-Ini Wajah Terkini Marsha Aruan Yang Semakin Cantik Sampai Jadi Bualan Peminat

Sinetron Indonesia yang Miss A rasa pernah ditonton oleh ramai netizen.. Iaitu sinetron bertajuk ‘Bawang Merah, Bawang Putih’.. Miss A cuma nak imbas kisah lama, u’olls semua ingat lagi kan pada watak-watak dalam sinetron tu?

Ingat lagi tak dengan watak kanak-kanak iaitu yang bernama Olivia? Waktu kecil-kecil budak ni memang comel, dah besar semestinya extra comel.. Nak dijadikan cerita beberapa keping gambar Olivia yang dah besar telah viral di media sosial..

Memang tak dinafikan Olivia bila dah besar sangat cantik dan nampak sangat matang.. Tapi, netizen sifatkan muka Olivia ni ada iras-iras seorang pelakon dari Jepun.. Wajah Olivia dikatakan seiras wajah bekas pelakon lvc4h iaitu Maria Ozawa.. Hahaha…

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marsha Aruan (@aruanmarsha)


Iras saja tau, perangai Olivia ni bukanlah macam Maria tu.. Olivia ni tak jadi pelakon luc4h kat Indonesia pun.. Cuma jadi pelakon biasa di Indonesia, Miss A perhatikan memang muka Olivia ni pun ada iras-iras pelakon lvc4h tu, u’olls pulak tengok macam mana, iras ke tak? Hahaha..

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marsha Aruan (@aruanmarsha)


Bukan satu kebanggaan Miss A rasa kalau muka seiras macam pelakon Maria tu.. Miss A harap Olivia ni membesar menjadi anak yang baik.. Muka saja iras, perangai jangan ikut sekali tau..

Sumber/ Kredit :KL Menjerit

Diolah oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!