“tak nak makan sebab nak kena kurus”- Almy Nadia beng4ng anak disuruh kurus oleh guru

PETALING JAYA – Beng4ng anak kesayangan dip4ksa ‘ik4t perut’ disebabkan guru di sekolah menyuruhnya untuk kvrus, pelakon Almy Datin Almy Nadia mel4hirkan rasa kec3wa apabila situasi tersebut terjadi.

Almy atau nama sebenarnya, Almy Nadia Aminuddin Shah, 36, memaklumkan anak sulungnya, Nur Adrina Arianna, 7, did3nda guru di sekolah yang menyuruhnya untuk menguruskan badan.

“Dia (anak) kata tak nak makan sebab nak kena kurus. Cikgu suruh kurus.

“Ni dia mak hang bising. Ambik hang! Mar4h betul mama hang tau apabila ada orang suruh anak hang kurus.

“Ini dah susut banyak tau sebab dia sekolah pagi petang penat sekolahnya,” getus isteri kepada pelakon, Datuk Fizz Fairuz menerusi satu hantaran status dalam Instagram.

Tambah pelakon dan usahawan itu lagi, anaknya mengikut arahan kurangkan makan, jika tidak, dia akan did3nda di sekolah oleh guru terbabit.

“Nanti dia kena mar4h di sekolah. Mama (saya) memang naik h4ntu hari ini.

“Tunggu Isnin (naik sekolah) hang pergi panjat sekolah jumpa cikgu mana yang suruh kamu kurus itu.

“Sibvk nak suruh anak aku kurvs. Anak aku nak bawa beg sekolah pun tak larat faham? Aku m4rah hari ini,” tegas Almy.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FizzAlmy (@almynadiaofficial)


Almy berkahwin dengan Fizz, 42, pada 2014 dan hasil perkahwinan mereka dikurniakan empat orang cahaya mata termasuk seorang anak angkat.

Almy sebelum ini juga pernah menjadi m4ngsa krit1kan netizen apabila ada yang menyamakan perubahan saiz badannya yang semakin membesar sama macam b4b1 terutama selepas mel4hirkan anak dan tidak lagi bergiat aktif dalam dunia lakonan. – K0SMO! ONLINE

Sumber :kosmo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!