“Dah Anak Cantik!” – Terkini Marissa, Anak Gadis Abby Abadi Raih Perhatian Peminat

Tular di media sosial bila mana terdapat segelintir netizen yang menudvh Abby Abadi menju4l anak di Instagram baru ini, dan terbaru pelakon Gerak Khas ini memuatnaik hantaran di Instagramnya bagi menjawab tudvhan yang dilemp4rkan netizen.

Tak Ju4l Anak Tapi Jual Kacamata

Dipetik dari hantaran di Instagram milik Abby, wanita jelita ini menjawab dirinya tidak menju4l anak tetapi menjual kacamata yang sesuai untuk golongan remaja gunakan.

Foto – Instagram @abby_abadi112

“JU4L ANAK?

Tak.. Tak.. Saya jual spec.

Spec Anti Blue Ray yang ini sesuai untuk remaja dan remaja purba macam Mama Abah ye.” Tulis Abby

Selain itu, Abby juga menyatakan bahawa anak perempuannya itu memang secara semulajadi cantik dan Abby juga menjelaskan ramai lagi anak gadis yang lain cantik-cantik belaka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

“Dah tu asyik keluar gambar anak je? Mentang-mentanglah anak cantik.

Laaa.. Dah anak cantik nak salahkan siapa?

Anak orang lain pun ramai je cantik-cantik apa.” Tulisnya

Tak Salah Jadikan Anak Sebagai Model Barang Jualan

Pelakon ini juga menyatakan tiada apa yang salah menjadikan anak sendiri sebagai model untuk barang jualan, Abby menyatakan rasa ger4m terhadap netizen yang cuba mencari kesalahan secara sengaja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

“Kita kan meniaga. Apa salahnya suruh anak tolong jadi model untuk barang yang kita jual? Kalau tak guna anak sendiri, saya guna model lain keluarkan gambar, sama juga kan?

Mencari-cari salah tu kenapa? Eeeeeee.” Jelas Abby

Dalam hantaran yang dimuatnaik itu, Abby menyatakan rasa ger4m dengan perangai segelitir orang yang cuba mencari salah dan memberi kata-kata c4cian secara meluru.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

“Geram kan perangai orang kita. Kalau mencari-cari salah gini. Kita ser4m. Kita ‘bl0ck’ kan je terus. Sebab yang perangai-perangai gini menakutkan. Tak nak kawan, ada tu sampai m4ki h4mun kata macam-macam.

Memang tak terdaya nak membalas sebab kita banyak kerja dari nak melayan dia. Jadi ‘bl0ck’ terus. Yeeha!!” Luah Abby

Semoga Abby tabah dan sabar menghadapi ujian begini.

Sumber/Kredit : murai.my

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Jangan Menyesal!! C0py/Salin Semula Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report C0pyright

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!